2017. július 20., csütörtök

31. Könyvcsütörtök - Puszi, Erzsi!



Sziasztok!
Két hét "pihi" után visszatértem a blogger életbe, közben pedig rájöttem, hogy négy műszak mellett, valamint egy 12 éves, izgága unokaöccsel(aki minden szünetben nálunk üdül) nehéz minden egyes héten meghatározott időpontokban posztolni. Sajnos így le is mondtam erről, viszont úgy döntöttem, a csütörtöki könyvajánlók mindenképpen maradnak. A többit pedig majd meglátjuk...Most is ezzel jöttem hát, méghozzá Homonnay Gergely Puszi, Erzsi!-jét hoztam el ma nektek. :)

Hogy ki is Erzsébet Fenevadova? Hogyhogy nem tudod? Hiszen ő a jelen egyetlen polihisztora, aki négy bársony tappanccsal osztogatja jó tanácsait! :D

Fülszöveg:
"Erzsébet ​Fenevadova minden idők legnagyobb celebritása. Egy igazi bundás királynő, szőrös fülű, bajszos díva, szupermodell, politikai szakkommentátor asszony… Sokoldalúsága szinte felsorolhatatlan, bölcsessége káprázatos – többek között ezért is teljesen jogos várományosa az elnök asszonyi posztnak.
Hívei tudják, hogy életük Erzsébet útmutatásai nélkül mit sem érne. Nagyságát gyakorta versben is megéneklik, az írástudatlanok pedig Erzsébet kifinomult ízlésének eleget téve tonhalban fejezik ki mélységes tiszteletüket.
Erzsébet jelenleg Budán, a Hotel Wardrobe Wellness Superior***** Elnöki Lakosztályában él. Sajnos szingli. Pillanatnyilag csak egyetlen, hozzá méltatlan udvari szolgálója, Gergely, próbálja megteremteni a kivételes nagyságához illő körülményeket.
"A szépség nem az arcodon van, nem is a mosolyodban, de még csak nem is a szívedben. A szépség a bundádban van, a tappancsod párnácskáiban és a bajszod végében, ahogy pöndörödik, és ami csiklandozza a másikat – akár egy életen át.
Erzsébet Fenevadova" "

Erzsi a Facebook-on lett híresség, ott követik rengetegen s várják, mikor "szól" hozzájuk ismét a páratlan(s pártatlan) macska. A sok rajongó végett készült el aztán a könyv, melyben megismerhetjük Erzsi hétköznapjait szolgájával, Gergellyel. Sok minden kiderül a könyvből, például az, hogy Gergely és Erzsi álláspontja mennyire eltérő, hogy Erzsi a tonhalat szereti a legjobban, így ha kedveskedni szeretnénk neki, akkor ezzel célszerű érkezni látogatóba. Olvashatunk Erzsi nagy szökéséről, az ivartalanítás előnyeiről és persze a karácsonyfa és a macskák viszonyáról is. :)

Nagyon jópofa a könyv, persze szigorúan olyan emberek részére készült, akik szeretik és értik a viccet, valamint oda vannak a macskákért. :) Meg persze nem célszerű egyben elolvasni az egészet, mert úgy túl tömény. csak apránként szabad, mint ahogyan a forró teát szoktuk inni. ;)
Mindenesetre különleges és egyedülálló könyvet vesz a kezébe, aki a Puszi, Erzsi! mellett dönt. :)

Kedvcsinálónak még a végére pár kedvenc idézetem Erzsébet Fenevadovától:

"Bunda: Mother Nature
Ékszer: My Green Eyes
Smink: arra nekem nincs szükségem
Catering: Tonhal by Gergely

(a belső borító)"

"Egy dolgot már az elején tisztázzunk:
én az oroszlánnak vagyok a rokona,
ti pedig a majmoknak.
Így tessék olvasni ezt a könyvet!

Puszi, Erzsi!"

"Nekem ne dirigáljon, aki egyévesen még csak szemezett a bilivel, amikor én már hathetesen szobatiszta voltam..."

"Ha látogatóba jössz hozzám, soha ne csóváld a farkad, mert még félreértem!"

"– Budai úrinők, Erzsikém, nem nyalják a szájukat!
Ha tudná, hogy budai úrinőknek milyen mocskos gondolataik vannak néha!"

Csillagozás:


Ti olvastátok már a könyvet? Nektek hogy tetszett?

Pusszancs:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése