Sziasztok!
Ma borítószemlét tartok a tavalyi olvasmányaimból. ^_^ Megmutatom nektek, hogy mely borítók borítottak ki, melyek töltöttek el furcsa érzéssel, és melyek voltak azok, amikért totálisan oda voltam. :) Itt nem szorítkoztam csupán három könyvre/sorozatra, hiszen annyi gyönyörű borítóval találkoztam tavaly, hogy vétek lett volna csak hármat kiválasztani belőlük! ;)
Legrosszabb borítók:
Erin Watt: A Royal-család - Nekem kimondottan idétlennek tűnik, nem is tetszik, mégis elolvastam a történetet. :D
K. Bromberg: Vágy - Egyszerűen nem vagyok oda a pucér felsőtestű pasis borítókért. Tudom, másokat ez hoz lázba, engem viszont kimondottan taszít, pedig hetero vagyok...
Vercors: A Medúza tutaja - Az az ocsmány, kék papírborító! Az alatta lévő sötétzöld sokkal jobban mutat. :)
Örkény István: Tóték - Ez az a könyv, ami kívül csúnya, belül meg baromság(már bocsánat). -.-
Legbizarrabb/Legijesztőbb hangulatú borítók:
Victoria Aveyard: Vörös királynő sorozat - Vörös és Ezüst vérrel átitatott koronák...És ne futkosson az ember hátán a hideg a látványtól. :D
Mark Lawrence: A Széthullott Birodalom - Véres kardok, holttestek tucatjai... És köztük Jorg. ;)
Takami Kósun: Battle Royale(az eredeti borító) - Szerintem a srác feje a bal oldalon magáért beszél. Ez a borító jobban hozza a könyv hangulatát, mégis a másik tetszik jobban valamiért. :)
G. P. Taylor: Árnyak prófétája - Maga a borító hangulata olyan, ami miatt kiráz a hideg, annak ellenére, hogy semmi konkrét nincs rajta.
Legviccesebb borító:
Sarah Andersen képregény gyűjteményei :)
Borító, ami tényleg kiborított:
Rachel Hawkins: Hex Hall trilógia - Sobban jártunk volna valami egyedi borítóval, mint a filmessel -.- És még mindig nem értem, mi a búbánatért van a fekete macska a borítókon. O.o
A legfigyelemfelkeltőbb borítók(számomra):
Anne L. Green: Törékeny vonzerő, Lucinda Gray: Az aranykalitka, Róbert Katalin: Szelídíts meg!,
Julie Kagawa: Vaslovag(Az előző három részen Meghan bamba arca annyira nem jött át, de ez... *.*), Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara, Rick Riordan: Percy Jackson és az olimposziak(Külön tetszik, hogy nemcsak a borítók eleje, de a gerince is egy képpé áll össze. ^_^)
Czirák Viktória: Hibrid, Madeleine Rosca: Lidércfölde, Neil Gaiman: Sosehol, Neal Stephenson - Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása, Laini Taylor: A különös álmodozó, Vivien Holloway: Winie Langton történetek(Nagyon odavagyok a steampunkos kinézetekért, ezért is keltette fel az érdeklődésem ez a sori. :) )
Gaura Ágnes: Borbíró Borbála sorozat
Sara Pennypacker: Pax, Tricia Levenseller: A kalózkirály lánya, Martin Kay: Eastern, Catherine Fisher: Incarceron, Norbert Winney: Sárkányok, farkasok és almák
Kresley Cole: Az Arkánum Krónikák, R. Kelényi Angelika: A grófnő árnyékában
A leggyönyörűbb borítók(ide inkább csak a borítókat rakom ^_^):
Ezek lettek volna 2018 leg-leg-leg borítói. :) Remélem, tetszett. ^_^ Hamarosan jövök még a többi leg-leg-leggel. :)
Addig is puszi:
Tessa
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése