2017. március 10., péntek

7. Könyvek - A herceg és én



Sziasztok!
Újabb könyvajánlóval jöttem, most Julia Quinn egyik könyvével, A herceg és énnel. :) Ez a könyv a Bridgerton család sorozat első kötete. Igaz, szerintem a sorozat minden egyes kötete külön-külön is megállja a helyét(legalábbis gondolom, eddig még csak ezt az egyet olvastam el), mégis célszerű ezzel kezdeni, maga az Írónő is ezt ajánlja.

Fülszöveg:
"Minden jel arra mutat, hogy Simon Basset meg fogja kérni legjobb barátja húga, a bájos és okos Daphne Bridgerton kezét. Ami csak kettejük titka: házasságról szó sincs, csak így kívánják Simontól távol tartani a lányaikat férjhez adni kívánó, igen aktív társasági hölgyeket. Daphne pedig, mivel hercegi udvarló találta kívánatosnak, később alkalmas kérőket kaphat.
Ám miközben Daphne sorra keringőzi Simonnal a bálokat, igen nehéz arra gondolnia, hogy az egész csak színlelés. A férfi ravaszkás mosolya talán, de tekintete felragyogása bizonyosan azt a hatást éri el, hogy Daphne beleszeret a szép hercegbe. Ez már egyáltalán nem színlelés. A lány a lehetetlennel próbálkozik: megpróbálja meggyőzni a gyönyörű szoknyavadászt, hogy okos kis tervüket némiképp módosítaniuk kell, és semmi nem olyan jó, mint szerelmesnek lenni..."

 Ez a könyv letehetetlen. Legalábbis én faltam a sorokat. Ez egy nagyon jó romantikus, helyenként humoros könyv. A szereplők minden hibájukkal együtt szerethetőek.
Az egyik kedvenc jelenetem, amikor a tízéves kis Hyacinth(Hogy lehet egy lánynak ilyen idétlen nevet adni?!) a következőket mondta:
"Ha úgy határoz, hogy feleségül veszi a nővéremet...fogadja jóváhagyásomat.""De ha mégsem, nagyon lekötelezne, ha megvárná, míg elég nagy leszek." XD
Hát nem aranyos? :D

Szintén vicces jelenet, amikor Violet(Lady Bridgerton) próbálja felvilágosítani leányát a "Házastársi kötelességről". :D Roppant zavarában végül olyan keveset mond el, hogy Daphne csak még inkább összezavarodik tőle és még inkább izgulni kezd a nászéjszakája miatt. :D

Figyelmeztetek mindenkit, hogy 18+ tartalom is található a könyvben!

Nekem nagyon tetszett a könyv és nagyon várom, hogy olvassam a Bridgerton sorozat többi részét is. :) Úgy tűnik, Julia Quinn valóban korunk Jane Austene, mint ahogyan azt a borító hátlapján megjegyezték róla. :)

Csillagozás:


Ti olvastatok már valamit Julia Quinn-től? Hogy tetszett?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése