2017. május 29., hétfő

20. Animék - Milától YUI-MHCP001-ig

Avagy kapcsolatom az animékkel taknyos koromtól napjainkig




Sziasztok!
Bizony, ma animés bejegyzést hoztam, mégpedig egy eléggé nagy hangvételűt. Néhány dolgot pedig még ki is hagytam belőle... :) Hát akkor vágjunk bele...


Először is megjegyezném, hogy nem minden anime hentai(erotikus)! Az animék nagyon sokféle témát dolgoznak fel, vannak gyerekeknek készült animék, de lehetnek school-life, romcom, akció animék, illetve magical girl is akad, meg néhány történelmi is, csakúgy, mint élőszereplős filmeknél, sorozatoknál.

Mint azt az otaku tag-ben megjegyeztem, az első animém a Mila, a szupersztár volt, amit minden bizonnyal Németországból szerzett a magyar tévé, hiszen az openingje teljes mértékben németül volt. :D Nagyon szerettem nézni, bár néha egy kissé ciki volt, hogy a Varázslatos álmok(alias Sailor Moon) helyett én ezt néztem(nekünk nem volt olyan adónk akkoriban, amin a Sailor Moon ment).



Később aztán jött az elmaradhatatlan Pokémon korszak, és a viták suliban, hogy a Pokémon vagy a Digimon a jobb. Én még mindig a Pokémonra szavazok. ;) "Szerezd meg hát mind!" :D (Van is egy pólóm, amit nemrégiben rendeltem a Teetaku-ról. A Crossover verseny egyik megvalósult pólója és Totoro van rajta lila esernyővel és szegényt pokelabdákkal hajigálják. Alatta a felirat: Gotta catch them all! XD)



A Pokémon után aztán jöttek sorra az animék az RTL Klubon és a Jetixen. Yu-Gi-Oh, Sámán Király, Bayblade, InuYasha, Yu Yu Hakusho a szellemfiú, Naruto...



Majd létrejött a magyar anime csatorna(ami később sajnálatos módon kicsinálta saját magát...hosszú), az A+(később AniMax) és persze az animéket néztük bátyámmal rogyásig. Vampire Knight, Soul Eater, Full Metal Panic, Fullmetal Alchemist, Ghost in the Shell, Vadmacska Kommandó, Csajkommandó, Conan, a detektív, Blood+, Trigun, Cowboy Bebop, és társaik. :) Késő este már angolul, meg tán japánul ment pár anime, felirattal. Ha jól emlékszem, ilyen volt a Paradise Kiss, és az Arc the Lad...



Évekkel később aztán jött egy új animés korszakom, az Itazura na Kiss-t már neten néztem meg. :) És azóta még sok-sok animét is, mint például a Rozen Maiden-t, a Gosick-et, az Ouran High School Host Club-ot, Kaichou wa maid-sama-t, az Elfen Lied-et, a Kurositsuji-t, az Attack on Titan-t, a Princess Tutu-t és a Sword Art Online-t. :)



Meg persze ott vannak az egész estések, melyek közül a kedvenceim Miyazaki-sama munkái, mint például a Vándorló Palota és a Totoro. :)



Persze a netes animék nagy többsége japán szinkronnal van, de szerencsére van hozzájuk magyar felirat, így érthető a lényeg. :) (Mióta feliratos animéket nézek, gyorsabban olvasok. :D ) Viszont akadnak olyan elvetemült rajongók is, akik egyik-másik animének rajongói szinkront készítenek. A SAO-nak például most is készül a rajongói szinkronja és boldog vagyok, hogy ebben én is részt vehetek, mint az egyik karakter(Yui-chan) magyar hangja. :)
No de hogy ez hogyan történt? Roppant egyszerűen. Nyílt jelentkezés volt neten azok számára, akik szerettek volna részt venni a magyar szinkron elkészítésében. Elküldtem én is a hangfelvételes jelentkezésemet, majd izgatottan vártam, hogy visszajelezzenek. Végül jött is a válasz, hogy én leszek YUI-MHCP001. ^_^ Azóta már voltam pár felvételen, de sajnos nem tudok olyan sűrűn feljárni Pestre felvételre, mint szeretném...Szerencsémre a felvételt készítő srác(Foxy) kedves és türelmes. :)



Egyelőre ennyi volna, később hozok majd anime ismertetőket is, valamint a listám egy-egy részletét, hogy mi mindent szeretnék még megnézni... :)

Amit épp nézek:
Saiunkoku Monogatari(hosszabb anime, 39+39 részes)


Frissen befejezett(megnézett) animék:
Demi-chan wa Kataritai(2017-es anime, 12 részes)


Kobayashi-san chi no maid dragon(2017-es anime, 13 részes)



Szinkron:
Sword Art Online 1. évad, 11-12. rész






Ti hogyan találkoztatok az animékkel? Milyen műfaj jön be nektek a legjobban?

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Hűűűű két megjegyzésem van 1 a Read or die szinkronosan ment. :)
    2. még mindig nézed a Saiunkoku Monogatari-t? Jó pár éve kezdtük el...bár én abba is hagytam...egyébként jó bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam, hogy TALÁN. De majd mindjárt javítom.
      A Saiunkoku Monogatarit meg nem azóta is nézem, hanem megint belekezdtem, mert régebben én se néztem végig, mert nem volt normális felirat hozzá. :)

      Törlés