2018. január 10., szerda

61. Újévi Fogadalmak Book Tag



Sziasztok!
Ma 2018 első book tag-je a blogon, aminek kitöltésére Réta hívott ki. :) Mivel most végeztem a "gyilkos tizennégy" műszakkal, s van pár nyugis napom, ezért most elvállaltam a kihívást és neki is álltam kitölteni. :) Réta válaszait itt olvashatjátok.

Lássunk is neki a kérdéseknek! Tizenkét kérdés és tizenkét válasz... Igyekeztem korrekten válaszolgatni, annak ellenére, hogy némelyik kérdésnél nagyon nehéz volt csupán egyetlen könyvet vagy írót említeni.

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit sem olvastál tőle


Csak egy? Nekem bizony lenne sokkal több is... De legyen, akkor csak egy a sokból: Nora Roberts.
Valami okból még nem olvastam tőle, most viszont megtetszett az Őrzők-trilógiájának a borítója és meg is vettem még valamikor decemberben az első részt. :)


2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni


Róbert Katalin Szelídíts meg! című könyvét mindenképp el akarom olvasni, fel is került a februári terveim közé. :) Már maga a borító is megfogott, de a fülszöveg végképp meggyőzött róla, hogy ez a könyv nekem kell. :D (Szintén decemberi szerzemény.)


3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni


Van több is, de most olyat említek, ami még nincs fent a várólistámon. Emily Bronte egyik könyvét szeretném elolvasni már egy ideje, az Üvöltő szeleket. :)


4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni


Inkább sorozatot említenék, ugyanis az összes Harry Potter könyvet újra szeretném olvasni. :) Az első és második kötetnek hamarosan egy kihívás keretein belül neki is állok. ^_^


5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre


Hogy ezer éve, az túlzás, de az tény, hogy Julia Quinn Miss Bridgerton miattja már legalább fél éve vár arra, hogy elolvassam. Valami miatt mindig kimaradt a havi szórásomból, de idén már el fogom olvasni.


6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél


A szél neve elolvasása után eléggé egyértelmű, hogy idén mindenképp el akarom majd olvasni a folytatását is, A bölcs ember félelmét. :) Ez tényleg igen vastag a maga 996 oldalával. ^^


7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél


Itt a számomra tavaly felfedezett magyar írónő, On Sai szerepel a toplista élén. Az Apa, randizhatok egy lovaggal? című regényével levett a lábamról. Azóta pedig megszereztem(és rögtön dedikáltattam is) az Esővágyat is tőle, ami szintén nagyon tetszett. :) Idén szeretném megkaparintani a Calderon-könyveit is és elolvasni, valamint a Scar és a Lucy is érdekel.
Maga az írónő amúgy roppant kedves és aranyos, amikor dedikáltattam az Esővágyat, kedvesen mosolygott(már másfél órája dedikált kb.!), érdeklődött, első könyvem-e tőle és reménykedett benne, hogy tetszeni fog ez a könyve is(tetszett). :)


8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén


UPDATE: Helie-től megkaptam utókarácsonyi ajándékként a Hosszú álom című könyvet, amit pont említettem a karácsonyi book tagben is, hogy szeretném a fa alá... Köszi Húgi! <3 Mellé megkaptam még egy Csipkerózsika feldolgozást is, a Csók pont jókor-t, amit szintén szeretnék majd elolvasni, amint odajutok...(Sok könyv van a várólistámon...)


9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2018-ban fogsz


Még bármi lehet, de a fentebb említett Őrzők-trilógia mellett szeretném idén Pierce Brown Vörös lázadás trilógiáját is elolvasni. Egy ideje kívánságlistás már ez a disztópikus trilógia, remélem, idén sikerül megszerezni és elolvasni. :)


10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2018-ban fejezni


A Vastündérekben és a Balszerencsés tündérmesében nem reménykedem, viszont a Sárkányok gyermeke trilógia befejező kötetében igen. :) De ha ez mégse jönne ki idén, még mindig ott van Julia Quinntől a Smythe-Smith kvartett(a meglévő 3. rész értékelése itt). :)


11. Valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

Hű, hát az 50 könyv már tavaly is összejött, ezt mindenképp szeretném idén is elérni. De persze, ha sikerülne 100 könyvet elolvasnom, annak még inkább örülnék. :)


12. Bármilyen egyéb célkitűzés?

A 2018-as terveimről már itt írtam. :) De persze mindig akadnak újabb és újabb tervek, például azóta még eszembe jutott, hogy jó lenne egy új dizájn is... :)


Akiket kihívnék(részben Molyos/egyéb ismeretség, részben a blogja miatt):
Helie
Deszy
Kukuucs
Klodette
Miss Readers(FairyDust)

Természetesen nem kötelező kitölteni, de örülnék, ha a ti válaszaitokat is olvashatnám. :)

Puszi:

Tessa


 

1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a kihívást, mindenképp teljesíteni fogom, reményeim szerint még e hónapban. :D Az ajánndékre még egy kicsit várnod, kell, de én is kíváncso vagyok mit adsz. :D

    VálaszTörlés