2018. március 13., kedd

79. Animék - Amnesia



Sziasztok!
Ma kivételesen egy anime ajánlóval jöttem. :) Ez pedig a címben megjelölt, Amnesia nevezetű csodabogár lenne. :D Nekem bejött, hoztam hát róla egy értékelést. :)

Megjelenés éve: 2013
Gyártó: Brain's Base
Részek száma: 12 rész
Opening: Nagi Yanagi - Zoetrope
Ending: Ray - Recall
Ahol meg tudod nézni: Indavideó(feliratos)


Ezzel az animével Ninaa blogján találkoztam össze, ő írt róla pár sort, ami felkeltette az érdeklődésemet, ezért én is belevágtam, és apránként megnéztem. :)
Szó, mi szó, a fenti csodabogár jelzőm valóban passzol rá, ilyen animével még nem találkoztam...Volt már dolgom visual novel adaptációkkal, de az Amnesia rettentően különc lett. Persze a jó értelemben. :)

Izgalomban nem volt hiány, hiszen pár részenként jött a "Most akkor mi van?!" életérzés, ami nem mindenkinek jön be(olvastam is olyan kommentet, hogy először nem nézte valaki végig, mert túl zavaros volt neki, másodjára viszont élvezte...). Nekem is eléggé ködös volt az egész, de szerencsére az utsó két részben(de főleg az legutolsóban) mindenre fény derült. ^_^
Szóval az utolsó részt is megnézve nagyon klassz és érdekes. Ezen kívül bishi háremmel van dolgunk, vagyis nyálcsorgatásra bőven van lehetőség. ;)

A képi világ csodálatos! Remekül megalkotott karakterek vannak az animében, és azok a szemek! *.* Egyedien szép szemekkel áldották meg az alkotók az összes karaktert, amiért nagyon hálásak lehetünk nekik, hiszen fokozza az élményt. :) Nekem Ikki és Ukyo szeme tetszett a legjobban... :3



Ukyo története annyira cuki volt! :3 Igaz, csak az utolsó részben derült rá fény, de megmagyarázta a dolgokat(többnyire), és tisztára elérzékenyültem tőle...

Az Opening és az Ending lehengerlő, mind a kettőt muszáj volt letöltenem, annyira tetszettek, az opening főleg, már félig meddig én is el tudom énekelni, mert minden egyes résznél végighallgattam. ^_^

 Az egyetlen igazán zavaró tényező az volt, hogy úgy tűnt, a szereplőknek nincsen csak egy vagy két ruhájuk(utcai ruha/ a kávézóban használt egyenruha), plusz Heroine-nak a pizsi, aztán szevasz...

Azért így is kijár az animének a 4/5. :)

Ti láttátok már az animét? Mit gondoltok róla? 

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése