2018. június 22., péntek

94. BOOK TAG - A boldog könyvfüggő vallomásai



Sziasztok!
Ma egy taggel jöttem, úgyis rég volt már a blogon. Meg aztán túl fáradt is az agyam ahhoz(sajna), hogy könyvajánlókat írjak meg... Sebaj, majd jövő héten! ;) Addig is a book tag, ami könyvfüggőkről szól. Mivel én is az vagyok, egy könyvfüggő/könyvmoly, ezért egyértelmű, hogy miért is szerettem volna kitölteni. :) Amúgy Rétánál találtam ezt a book taget még tavasszal, és akkor könyvjelzőztem is. Most pedig eljött az ideje, hogy megcsináljam. ^_^


1. Miért szeretsz új könyveket venni?

Mert szeretem magaménak tudni, amit olvasok. ^_^ Meg azért, mert szeretem nézegetni itthon a polcomon a sok szép könyvet. :3



2. Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?

Hát, totál változó. Most például a Könyvfesztiválon és a Könyvhéten beszereztem egy rakat könyvet, meg még utólag rendeltem néhányat, ami kellett... Most egy darabig minimalizálom a könyvbeszerzéseimet. :D

3. Hol szeretsz jobban vásárolni - könyvesboltokban vagy webshopokban?

Igazából nem tudok dönteni. Mind a kettőnek megvannak a maga jó oldalai. A webshop miatt nem kell kimozdulni itthonról, kényelmesen végezhetem el a könyvvásárlást. A könyvesboltoknak viszont megvan a maguk hangulata... A könyvek illata... Meg tudok kártyával is fizetni(Edenred kártyám van, a cafeteria megy rá). Plusz az eladókkal is jól el lehet beszélgetni(általában). :)

4. Van kedvenc könyvesboltod?

Miskolcon a plázában szoktam a Libribe járni, ott tök jó fejek az eladók is. Meg látszik, hogy ők is olvasnak. Az egyik srác például, mikor megvettem A szél nevét, elmondta, hogy milyen jó könyv, csak kár, hogy a befejező kötet még jó sokára jön. :)

5. Szoktál előrendelni?

Eddig csak egyetlen előrendelésem volt, idén a Könyvfesztivál előtt három könyvet rendeltem így, és a Könyvfesztiválon vettem át. Viszont lehet, hogy máskor is fogok élni ezzel a lehetőséggel, ha olyan könyvről van szó, amit nagyon szeretnék. :)

6. Van havi limited?

Nincs, bár általában 10-15 k-nál többet nem szoktam költeni(kivétel a Könyvfesztivál és a Könyvhét). Viszont nem veszek minden hónapban könyvet, bármennyire is szeretném. [Megjegyzem, minden forintért megdolgozom, négy műszakos vagyok egy folyamatos üzemmenetű gyárban.]

7. Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal - szoktál élni vele?

Hajaj! Bizony most is szükségem van könyvstopra, mert sajna a szekrénykém, amiben a várólistás könyveimet tartom, már nem tud több könyvet befogadni. ^^' Meg a Könyvfesztivál előtt is várólista csökkentésben voltam, hogy majd elférjenek az új könyvek. :D Egyszerűen nincs elég helyem(Sanda gyanúm, hogy soha nem is lesz... :D), így újra és újra kénytelen vagyok letiltani magam a könyvvásárlásról.



8. Milyen hosszú a kívánságlistád?

Biztos, hogy tudni akarjátok? XD Nagyon-nagyon hosszú egyébként. Molyon jelen állás szerint 112 (!) könyv van rajta, de folyton változik és lefelé csak keveset, amolyan egyet előre, kettőt hátra szitu. :D

9. Melyik az a három könyv(a kívánságlistádról vagy az előrendeltek közül), amiket most azonnal magadénak akarsz tudni?

Hááát... Elsőnek a Szörnyek tengerét mondanám Rick Riordan-tól, de az új kiadásút, amelyiknél a sori borítói, meg a gerincük is egy nagy képet alkotnak együtt. :) Másodiknak a Caraval-t, amit Stephanie Garber írt. Nagyon szép a borítója, már egy ideje szemezek vele. Ezen kívül Helie-nek is tetszett, ami egy jó jel arra nézve, hogy vajon nekem tetszeni fog-e a könyv. ^_^  Lehet képregényt/mangát is mondani? Mert akkor harmadiknak Madeleine Rosca Lidércfölde című mangájának az első részét szeretném még. :) Anno a Mondo Magazinban írtak róla, de akkoriban még nem volt lehetőségem megszerezni magamnak ilyesmiket, pedig már akkor is nagyon bejöttek a steampunkos dolgok...

Hát ennyi lett volna, ha esetleg a témában felmerül még kérdésetek, nyugodtan tegyétek fel, örömmel válaszolok rá! :)

Jövő héten igyekszem megírni egy összehasonlító bejegyzést, amit már egy ideje tervezgetek. Addig is élvezzétek a nyarat! ;)

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése