2018. június 15., péntek

93. Könyvhét 2018 - HAUL



Sziasztok!
Mint ahogy a legutóbbi bejegyzésemben írtam, Helie és én elmentünk idén együtt a Könyvhétre is. :) Igaz, esős volt az idő, de minket még ez sem tántorított el. ^_^ Helie férje értesített minket(szerencsére), hogy kell esernyő, így nem ázott el egyikőnk sem. :) Ugyanis amikor elindultunk, majdnem sütött a nap, de mire a Vörösmarty térre értünk, már esett is elég szépen...
Na, de lássuk, miket sikerült ezúttal begyűjteni.


Mint ahogy Helie is megmutatta már, bizony megint jó sok szépség jött velünk. A képet a kettőnk könyvtornyairól át is hoztam ide. Az enyém a nagyobb és ferdébb. :D


Na de lássuk a könyveket külön, kiadónként csoportosítva. :)


A DeltaVision standjánál sikerült beszerezni Borbíró Borbála történetének két folytatását, valamint az új megjelenésű Tükörbirodalmat. :) Az Átkozott balszerencséhez még hozzá tartozó könyvjelzőt is kaptam, aminek nagyon örültem. Nem mellesleg ennél a standnál volt a legtöbb akció. 2+1 mellett volt még 3+2, 4+3, sőt, 5+5 akció is! Amikor odaértem, pont egy ilyen 5+5 akciót használtak ki arra, hogy egy rakat könyvet beszerezzenek. :D (Isten tartsa meg a DeltaVision eme jó szokását! ^_^)


A Könyvmolyképzőtől is sikerült pár szépséggel hazaérni, bár be kell vallanom, hogy csak a Szívtelent vettem kint a Vörösmarty téren, a másik két könyvet hazafelé vettük(betértünk az Alexandrába). Nekem fogyott legalább a kártyámról a pénz(kártyáról nehezen költök), Helie kapott a gyűjtőfüzetébe pecsétet, sőt, az egyik be is telt, így egy ingyen könyvvel is gyarapodott. :) A Szívtelent tuti együtt fogjuk olvasni, és már nagyon várom. A Cinder és a Scarlet olvasása során megkedveltem az írónő stílusát, remélem, hogy a Szívtelenben sem fogok csalódni. :)



A Fumax standja kicsit elbújt, mert óriási ponyva volt felettük, hogy védjék a könyveket az esőtől, ennek ellenére sikerült megtalálni. Nagyon megörültem, hogy volt külön-külön kötetben a Tövisek királya és a Tövisek császára, ugyanis már alig lehet így kapni őket, viszont a Tövisek hercege már megvolt itthon, így semmiképpen sem akartam olyan könyvet venni, amiben megvan egyben a trilógia. A Fumaxosok nagyon jófejek voltak, még azt is megkérdezték, hogy nagy baj-e, hogy az egyik kötet puha borítós, míg a másik kemény. :) Nekem ilyesmi nem olyan nagy probléma, lényeg, hogy sikerült megszerezni. ^_^ Emellé még megvettem a Puha boldog puffancsot is, aminek szintén örültem. Szeretem Sarah poénjait, sok olyan van köztük, amikben magamra ismerek. :D



A GABO standjánál is  három könyvvel gyarapodtam, bár az egyik könyvvel sajna mellényúltak. :/ A Vörös királynő helyett ugyanis az Üvegkardot kértem, de sajna nem vettem észre ezt a melléfogást, csak mikor már hazaértünk. :( Pedig direkt néztem, hogy van az Üvegkardból... Na mindegy, valahonnan majd csak sikerül beszerezni... Hát, A király ketrece jó lesz, amint sikerül az Üvegkardot megvenni és elolvasni, a Vörös királynőt meg majd berakom valamikor nyereményjátékba. :) A Ha megáll az időnek is örülök azért, mert nekem tényleg nagyon tetszik a borítója. ^_^



Mint az már szokott lenni, a Fumax szomszédjában ott volt a Főnix Könyvműhely. :) Most tőlük is hoztam haza két szépséget, méghozzá a kívánságlistámban már említett Winie Langton történetek első két kötetét. :) Meglepődtem, milyen vékonyak, de biztos jók is egyben, már nagyon várom, hogy olvassam őket. ^_^



A különös álmodozót 2+1 akcióban vettem(mellé Helie-nek vettem két könyvet ajándékba, mert nemrég volt a névnapja) a Maxim kiadótól. Az ötödik évszakot viszont egy hirtelen döntés alapján vettem meg az Agave standjánál. Most nem volt tervben, hogy megveszem, de már egy ideje szemezek vele, így végül mégiscsak velem jött. :D

Ahhoz képest, hogy ennyi mindent vettem, még maradt is pénzem. Emellett a könyvhetes kívánságlistám jó részét sikerült beszerezni, így nagyon-nagyon boldogan tértem haza. :) Most már csak olvasni kéne, mert a Várólistás polcomon már nem férnek a könyvek. :D

Ti is voltatok a Könyvhéten? Ti miket vettetek?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése