2018. május 30., szerda

92. Kívánságlista a könyvhétre 2018



Sziasztok!
Bizony, lassan itt a 89. Könyvhét, amire idén Helie-vel el is megyünk. :) Tavaly sajnos nem sikerült összehozni, de idén pont úgy jött ki, hogy a Könyvhétre esik a pihenős hétvégém, így egyértelműen ott a helyem. :D S hogy miket is szándékozom megvenni? A továbbiakban olvashatjátok a kívánságlistám egy részét. ^_^

Megjegyzem előre, hogy a Könyvfesztiválon sem egészen sikerült a kívánságlistám szerint vásárolni, valószínűleg most is így lesz. :D No de lássuk, hogy miket is szedtem össze:

 Rick Riordan: A szörnyek tengere és A titán átka




Mivel most olvastam ki A villámtolvajt, és nagyon tetszett, ezért mindenképp szeretném beszerezni a következő két részt is. :D Ahhoz képest, hogy ifjúsági irodalom, és inkább Manónak(13) kéne olvasnia, kimondottan tetszett a történet, és már várom, hogy olvashassam Percy Jackson további kalandjait. :) Mint azt láthatjátok is, a Könyvmolyképző Cool Selection kategóriájába tartozik, vagyis Kaméleon könyv. 10-14 éves gyerekeknek lenyűgöző olvasmány lehet. ;)

Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse és Lidércnyomás




Ha már sorozatfolytatások, akkor Borbíró Borbála történetének a folytatására is kíváncsi vagyok(az első rész a Vámpírok múzsája volt), ezért mindenképp elnézek a Delta Vision standjához is, hogy megvegyem az Átkozott balszerencse és a Lidércnyomás című köteteket. :)

Vivien Holloway: Mesterkulcs és Tolvajbecsület



Ahhoz képest, hogy mennyire bejövős nekem a steampunk és a cyberpunk, sajna alig vannak ilyen műfajú könyveim. :/ Éppen ezért szeretnék most beruházni Vivien Holloway Winie Langton sorozatának az első két kötetébe, a Főnix Könyvműhely jóvoltából. Már szemezek velük egy ideje, és Molyon is csupa jót hallottam a történetről... :)

Laini Taylor: A különös álmodozó



Most áttérek az újonnan érkező könyvekre. Ezek közül az első A különös álmodozó. Már a borító felkeltette az érdeklődésemet, aztán elolvastam a fülszöveget, és az is érdekesnek tűnt, így hát fel is vettem a kívánságlistámra. Amúgy a Maxim kiadó gondozásában jelenik meg a Könyvhéten. 

Stacey Lee: A szerelem illata



Ennek a könyvnek a címe tetszett meg először, és aztán szintén a fülszöveg vett rá, hogy meg akarjam venni. :) Kíváncsi vagyok rá, hogy milyen könyv kerekedik belőle. Szintén Maxim-os könyv lesz.

Nicholas Eames: A Wadon királyai



Amióta a Fumax elkezdte Molyon reklámozni a könyvet, azóta kíváncsi vagyok rá, de csak most szántam el magam, hogy feltegyem a listámra. ^_^

Kameron Hurley: A tükörbirodalom



Hirtelen ötlettől vezérelve került fel a listámra ez a Delta Vision-ös könyv, de remélem, nem fogok benne csalódni(általában sikerül olyan könyveket választanom, amik tetszenek).

Matt Haig: Ha megáll az idő

 


Szép borító, érdekes cím, figyelemfelkeltő fülszöveg...Ennyi nekem elég ahhoz, hogy ezt a GABO gondozásában kijövő könyvet is meg akarjam szerezni. :)

Frey Éva: Allegórium



Ezt a [bekezdés]-díjas könyvet a Twister Média hozza a Könyvhétre. Itt is megfogott a cím, és a fülszöveg is. Remélhetőleg a tetszeni fog a történet...

Marissa Meyer: Szívtelen



Utolsóként az egyik legjobban várt könyvem hozom, ami igazából egy hónappal későbbre van beharangozva, de hát a Könyvmolyképző lepett már meg minket korábbi megjelenéssel(Vaslovag)... Így Helie-vel együtt abban reménykedünk, hogy már a Könyvhéten sikerül majd megvenni a Szívtelent. :) Mivel már olvastam az írónőtől a Holdbéli krónikák első két kötetét, nagyon örültem, hogy a Szívtelen ki fog jönni. Sőt, ha igazak a hírek, akkor a Cinder is megjelenik még idén ősszel új, Könyvmolyképzős formában(Később pedig hozzák a sorozat többi részét is.). ^_^

Persze lesznek dedikálások és egyéb programok is, de azokról majd a beszámolóban fogok írni. :)

Ti is mentek a Könyvhétre? Ti miket szeretnétek megvenni?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése