2019. február 13., szerda

100. Visszatértem!

Sziasztok!

Mint láthatjátok, visszatértem, és egy kicsinykét alakítottam is a blogon. Új fejléc van, amit én magam hoztam össze, igaz, csak Painttel, de ez legalább saját, egyedi fejléc. :) Változtattam egy kicsit a színeken is, és igyekeztem olyan hátteret berakni, ami gépen és telón is egyaránt jól mutat, mellette pedig a bejegyzések is olvashatóak.(Ezt igyekszem a jövőben is hasonlóképpen csinálni.) Egy kicsit előkészültem bejegyzések terén, valamint néhányat közzé is tettem, így ez a bejegyzés, amit most olvastok, már a századik! ^_^
Nagyon örülök, hogy végül idáig is eljutottam, még akkor is, ha volt egy nagyobb, féléves kihagyásom. Valószínű, hogy lesznek még változtatások, hiszen a Google+ hamarosan megszűnik. Ez nem tudom, hogy milyen mértékben fogja befolyásolni a dolgokat, minden esetre a blog így is, úgy is megmarad, max más helyen/névvel folytatom, amiről persze fogok írni. ;)
A visszatérés örömére, valamint, mert február végén lesz a blog kétéves(!), újabb nyereményjátékot hirdetek! Részletek holnap. :)

Addig is sok-sok puszi, és köszi, hogy kitartottatok mellettem!

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése