2019. február 14., csütörtök

101. 2. blogszületésnapi nyereményjáték - Felhívás



Sziasztok!
Mint ahogy írtam is, február végén, 27-én ünnepli a blogom a 2. születésnapját. ^_^ Igaz, volt most egy hosszabb kihagyásom, ennek ellenére szeretném ezt megünnepelni egy nyereményjátékkal. Ezúttal is könyveket lehet majd nyerni. Hogy miket? Lentebb megtaláljátok!


Nos, mindegyik könyv mellé kerül majd a csomagba néhány apróság, ami kapcsolatban van a könyvvel. ;) Na de jöjjenek a könyvek!

1. K. Bromberg: Vágy


Bevallom őszintén, ezt a könyvet egy rendelésemhez kaptam ajándékba, viszont csak a prológusig jutottam el vele. Kapásból egy trilógia második kötete, én meg az első részt sem olvastam. Ezen kívül a Vágy egyszerűen nem az én könyvem. Ezért is tettem be a nyereményjátékba, hátha talál egy olyan könyvmolyt, akinél nem csak porfogó lesz. ;)

2. Victoria Aveyard: Vörös királynő


Ebből a könyvből véletlenül kettő példányom van(lásd itt), ezért arra gondoltam, hogy a másodikként megszerzett, ezáltal olvasatlan darabot szintén nyereményjáték keretein adom tovább. :) Ez a könyv amúgy tetszett, szeretem a disztópiákat, és érdekesek voltak a könyvben szereplő különleges képességek. :)

3. Zsákbamacska
Ha minden jól megy, akkor az Álomgyár Kiadó jóvoltából plusz egy könyvet tudok majd elküldeni nektek, ami meglepi lesz. Annyit megsúgok, hogy aki a könyvet írta, annak idén jelenik meg egy új könyve, amit én szintén szeretnék majd elolvasni. ;)

A nyereményjátékon való részvételhez a következő dolgok szükségesek:
 - Kövesd a blogomat
 - Rendelkezz magyarországi postacímmel
 - Jelentkezz hozzászólásban vagy e-mailben(vagy Molyon)
 - Add meg az e-mail címedet és hogy milyen néven követsz
 - Írd meg, melyik könyvet szeretnéd megnyerni

A jelentkezés határideje:

2019. 02. 26. (kedd) 23:59

Sorsolás és eredményhirdetés másnap délután(a blog születésnapnapján). Sorsolni a random.org segítségével fogok, minden könyvhöz külön-külön. :)

Addig is hozok még majd pár bejegyzést. ;)

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én a Vágy című könyvet szeretném megnyerni! :) A blogodra már felvagyok iratkozva, az e-mail címem: henriettadalma1995@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)
    Heni

    VálaszTörlés