2019. február 24., vasárnap

102. Ezek történtek velem 2018-ban



Sziasztok!
Sajnos a január és február nem egészen úgy alakult, ahogy én azt szerettem volna, így sok mindennel megcsúsztam...Most viszont itt vagyok, és egy kicsit összeszedtem, hogy mi minden történt velem 2018-ban. Miket néztem, miket éltem át, és mennyit olvastam(utóbbit sajna a blogolás és egyebek rovására). Ez amolyan évösszegző-szerűség lesz(némiképp megkésve), viszont jövök még több ilyennel a közeljövőben, amikben megmutatom majd a leg-leg-legeket, amik mély nyomot hagytak bennem a tavalyi év során.

Zenék, amiket hallgattam:
Ide megjegyezném, hogy azokat a zenéket hallgatom, amik éppen megtetszenek, vagyis eléggé vegyesvágott az ízlésem. :D
Derek & Brandon Fletcher - Olvasáshoz nagyon klassz hangulatzenéik vannak. :)
Caleb Hyles - Disney és anime covereket készít. :)
Malinda Kathleen Reese - Főleg a GTS vidik miatt, olyan jókat nevetek rajtuk. :D
Scott & Ryceejo - Egy házaspár, akik Disney mashupokat készítenek. Méghozzá nagyon jókat! ^_^
CNBLUE - Yong Hwa oppa miatt, meg persze a zene se utolsó. ^_^
FT Island - I love K-Pop. ;)
Team H...stb. :D

Anime, amit néztem:
Akagami no Shirayukihime 1. évad - Bővebben lásd itt.

Doramák, amiket néztem(majd később ezekről is szeretnék írni):
Shopping King Louis - A címszereplőt alakító srác annyira cuki benne! :3
Secret Garden - Szerelem némi varázslattal megspékelve...Hmm... ;)
My fair lady - Ezt igazából már idén fejeztem be, de megérte nekifogni. :)
Vicces amúgy, de teljesen véletlen részemről: Mindhárom doramában játszott Yoon Sang Hyun. :D Az első kettőben mellék- a harmadikban főszerepet. :)

Filmek, amiket láttam a moziban(Helie-vel):
Barátom, Róbert Gida - Amikor beharangozták, hogy jön, nagyon nem akartam megnézni, mert úgy gondoltam, hogy biztos nem fog tetszeni. De aztán elmentünk Húgival megnézni, és kellemesen csalódtam. :)
Patrick - Ebbel szebb az élet - Ezt a filmet úgy néztük meg, hogy el akartunk menni moziba, de más filmet nem találtunk, ami érdekesnek ígérkezett volna mindkettőnk számára(mondjuk pont a halloweeni időszak volt...). Viszont ez is tetszett, aranyos romkom, egy cuki mopszival. :)
A diótörő és a négy birodalom - Ez volt az a film tavaly, amit ténylegesen mindketten nagyon vártunk és meg akartunk nézni. És egyáltalán nem csalódtunk benne. Nagyon klassz film lett. :)
Ha minden jól megy, később ezekről is írok majd bővebben. ;)

Cirkuszi előadások, amiket láttam(szintén Helie-vel):
Atlantic Flight, a nagy cirkuszi utazás(vízicirkusz) - 2017-ben láttuk az Antarktisz Gyermekeit, ami jégen játszódott, és nagyon élveztük, ezért el szerettünk volna erre is menni. Megérte. Nagyon klassz volt ez az előadás is. :)
Szikramanók, karácsonyi kaland a cirkuszban - Húgi szülinapi ajándékként megkapta tőlem, hogy erre az előadásra is elmentünk. ^_^ Nagyon örült neki, és persze ezt is kiélveztük. Mindkettőnk számára az volt a csúcspont, amikor jöttek a fehér tigrisek. *.*

BookTuber, akit néztem:
Bibibuchlove, Geri(Bibi és a Férje), valamint Pettaba(a kislányuk) - Bibiék jó példával járnak elől abban, hogy lehet több nyelven is olvasni, nem feltétlenül csak magyarul. Szoktak hozni magyar könyveket is persze, de angol és német könyveket, gyakorlófeladatokat is. :) Persze a kedvencem, amikor Pettaba mesél az éppen aktuális (gyerek)könyvélményeiről, ami már csak azért is cuki, mert ő maga még nem tud olvasni, de már most ennyire szereti a könyveket. ^_^

Események, amiken részt vettem:
Könyvfesztivál - Részletek itt.
Könyvhét - Részletek itt.
Cosmopolitan Blogger Day - Bizony, bizony, 2018-ban még erre az eseményre is eljutottunk Helie-vel! :) Mellesleg nagyon jól éreztük magunkat, csak sajnáltuk, hogy könyves blogger/influencer kategória nem volt a díjazottak között. Viszont kint volt az Álomgyár Kiadó, ami azért kecsegtet némi reménnyel az elkövetkező éveket tekintve. :)
Helie 25. születésnapja. ;D - Igen, ott voltam. :D Képes voltam a Férjével szervezkedni titokban, és Húgi mit sem sejtett belőle, csak már mikor mentem. ^_^

Ennyi könyvet olvastam: 106 - Év elején még nem gondoltam volna, hogy sikerül elérni a 100 könyvet, így nagyon örültem neki, hogy átvehettem az ezért járó plecsnit Molyon. :) Idén kevesebb könyvet fogok kiolvasni, egyrészt mert szeretnék mással is foglalkozni, másrészt, mert idén nekilátok az angol olvasásnak is. ^_^ Az elkaszált sorozatok miatt döntöttem így, mint ahogyan mások is tették már előttem. :)
Ennyi oldalt olvastam(kb): 37448 oldal - 2017-ben csak 18k körül volt ez, így erre is nagyon büszke voltam. :) Örülök annak is, hogy idén már az oldalszámok után is lehet plecsnit kapni, még ha én most lassan haladok is. :D

Részben ezek történtek velem 2018-ban, remélem, egy-két dologhoz ezek közül nektek is meghoztam a kedvet(pl. filmek, zenék). :)

Hamarosan jövök 2018 leg-leg-legjeivel, addig is puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése