2019. február 13., szerda

99. Animék - Akagami no Shirayukihime



Sziasztok!
Rég volt már animeajánló, ami persze nem is csoda, hiszen mostanában kevesebb animét nézek, mint régebben, ennek ellenére tervezek majd még több animéről írni, amik nekem különböző okokból tetszettek. :) Egyelőre viszont a rajzfilmek között tudtok rákeresni külön ezekre az ajánlóimra. Most pedig jöjjön az ajánló!


Megjelenés éve: 2015
Angol cím: Snow White with the Red Hair
Gyártó: Hakusensha, Warner Bros. Japan(!), KlockWorx, Showgate
Műfaj: shoujo
Részek száma: 12+12+1 OVA
Opening: 1. évad+OVA: Saori Hayami: Yasashii Kibou, 2. évad: Saori Hayami: Sono Koe ga Chizu ni Naru
Ending: 1. évad: Eyelis: Kizuna ni Nosete, OVA: Eyelis: Ginsekai, 2. évad: Eyelis: Page: Kimi to Tzuzuru Monogatari(Az utolsó rész endingje az első évad openingje. ;) )
Ahol meg tudod nézni: Anime Addicts, Indavideó(Hacsak nem törlik addig... :D)

Ezzel a művel igazából még mangaként találkoztam először, angolul. Már akkor nagyon bejött maga az alapötlet, bár csak pár fejezet volt fent belőle, ha jól sejtem, még akkor készült. :D
Aztán később megláttam, hogy fent van az Anime Addicts oldalon, és felvettem a megnézendő animék listájára. :) Igaz, kellett egy kis idő, mire aztán ténylegesen eljutottam odáig, hogy megnézzem az első évadot, de nem csalódtam benne. :)

A történet egy Shirayuki nevű, vörös hajú természetgyógyász lányról szól, aki megszökik a királyságból, ahol született, mert a herceg őt szemelte ki a haja miatt ágyasnak. Aztán Shirayuki találkozik Zennel, aki a szomszédos királyság második hercege, és szeret kilógni a palotából... Hogy mi sül ki ebből? Egy történet arról, hogy légy az, aki lenni szeretnél, még akkor is, ha kőkeményen meg kell dolgoznod érte. És persze egy édes szerelem, ami csak lassacskán bontakozik ki. ^_^

A karakterek nagyon cukik és kidolgozott háttértörténetük van, a főszereplő párost meg külön nagyon megszerettem. A cselekmény némi humorral is meg van spékelve, ami még inkább élvezhetővé teszi az animét. ^_^
A képi világ lenyűgöző, szépek a hátterek, jól meg vannak rajzolva a karakterek, engem megvett kilóra, igaz, még csak az első évadot láttam végig. :)
A zene is tetszik, noha a második évad openingje nekem kicsit túl lightosra sikeredett. Mindig várom, hogy majd felpörög, de nem. :D Marad a lágy dallam, ami amúgy szép, csak én mást szerettem volna. Persze lehet, hogy a hiba bennem van. ;)

Kedvenc karakter: Zen Wistaria(Zen no Ouji, azaz Zen herceg) :3 Nagyon cuki, és helyes, és nyu~u!

Még pár kép az animéből:






Ez az anime számomra 5/5, már Helie-nek is ajánlottam a megnézését. Bár ő elég finnyás a képi világra, szerintem ez neki is tetszene. :)

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése