2017. április 20., csütörtök

15. Könyvfesztivál - Wishlist

Halihó!
Szombaton könyvfesztivál lesz, amire Helie és én is elmegyünk. *.* A Pepitakastély bloggerinája nyomán most én is írtam egy wishlist-et, amiket jó lenne beszerezni, de ezeken kívül még sok-sok könyv fel van nekem írva...



 Fülszöveg itt.

Most az Elidegenítve trilógia van nálam első helyen, már az első kötet megjelenése óta csorgatom a nyálam...Mikor pedig kiderült, hogy két folytatása is van, eldöntöttem, nekem kell mindhárom kötet! :)






Fülszöveg itt(bele is tudsz olvasni).

Engem mind a cím, mind a borító, mind a fülszöveg megfogott, hiszen szeretem az ilyen tündéres, sellős, elfes történeteket. (Örök gyerek....) ^_^







Fülszöveg itt.

A Széttáncolt cipellők című mese egy feldolgozásáról van szó. Már az eredeti is érdekes számomra, így nagyon kíváncsi vagyok erre a történetre is. :) Ezen kívül nemrég már olvastam egy újragondolt mesét(Az Árnyékkirálynő - Hófehérke másképp), ami nagyon-nagyon tetszett. :)





Fülszöveg itt.

Egy könyv, két történet...hmm...Érdekesen hangzik.







Most csak ennyit említenék, de tényleg nagyon sok könyv van még, amiket meg szeretnék szerezni...

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése