2017. április 5., szerda

11. Otaku Tag



Moshimoshi!
A mai Tag bejegyzés Mesytől származik(Testvérkódex blog), ő maga alkotta meg a kérdéssort és mikor megtaláltam, rögtön tudtam, hogy ezt nekem is ki kell tölteni. :)

 Sokaknak ez az egész kínai lesz. Hát majdnem talált. :D Igazából japán és dél-koreai. :D Vannak, akik nem igazán szeretik az ilyesmit, én viszont nagyon-nagyon. A fiatalok körében pedig, mint ahogy a MondoConon is látható egyre többen merülnek bele az animék, mangák és doramák világába. :)
No de vágjunk bele!

1. Mi volt az első anime, amit valaha láttál?
Ciki, nem ciki, de a Mila, a szupersztár volt az első amit láttam, még tökmagként. :) Mivel a Sailor Moon-t és a Dragonball-t olyan csatornán adták, ami nekünk nem volt, ezért maradt ez. :D Sőt, emlékszem, hogy az openingje németül volt. XD

2. Melyik a kedvenc animéd?
Fú, konkrétan egyetlen kedvenc az nincs, viszont sok olyan anime van, amit nagyon szeretek. :) Ilyenek a Yu Yu Hakusho(, a szellemfiú), az InuYasha, a Chobits, a Gosick, az Uta no Prince-sama, Accel World, Sword Art Online és még sokan mások. ^_^

3. Melyik volt a legrosszabb?
Hááát...Mesynél említésre került a Kukucska, de szerintem az még a cuki kategóriába tartozik. A Krumplikutya viszont szerintem is rémes. Mellé említeném még a PaRappa a rapper-t. Viszont a legborzalmasabb és legundibb anime az volt, amelyikben a kisfiú lehúzza magát a vécén és egy másik világba kerül...Még a címét se jegyeztem meg. Egy részt megnéztem, oszt annyi.

4. Melyik a kedvenc openinged, endinged és betétdalod?
Kedvenc openingem a Xam'd: Lost memories Shut Up and Explode című openingje. Konkrétan ez a csengőhangom.^_^
Endingnek a K-On! című anime Don't say crazy-jét említeném. Ez is pörgős, mint a másik szám. :)
Betétdal...Hmm...Azt hiszem, az Uta no Prince-sama első évadából Cecil-sama éneke. :3

5. Shoujo vagy shounen?
Igazából teljesen mindegy. Nekem legalábbis. A lényeg, hogy jó anime legyen.

6. Melyik a kedvenc egész estés animéd?
Mivel rajongok Miyazaki-sensei munkásságáért, ezért itt mi mást is említhetnék meg, mint a Vándorló palotát és a Totoro-t. :)



7. Milyen animét néztél utoljára?
Több animét is nézek most. Egyrészt a Saiunkoku Monogatari második évadába most fogok belekezdeni, másrészt két friss animét is nézek, amik a Kobayashi-san chi no maid dragon és a Demi-chan wa kataritai. :)

8. Ki az a karakter, akit visszahoznál az életbe(miután meghalt a sorozatban természetesen)?
Nagisa Furukawa! Viszont róla amúgy is kiderül, hogy igazából nem is halt meg, szóval ez nem érvényes, azt hiszem. :D Akkor viszont én is Jiraya-t mondanám, noha én még nem tartok ott a Narutoban, ahol meghal...

9. Ha választhatnál, melyik karakter lennél, a hős, a gonosz, a gyanútlan áldozat, az idegesítő, akit senki sem szeret vagy a vicces?
Egyértelműen hősnő lennék legszívesebben, de akár gonosz szereplőként is szívesen kipróbálnám magam. :)

10. Melyik volt a legelső manga, amit olvastál?
Ööö...Már nem is tudom. ^^' Lyukas az agyam, plusz mostanában ritkán olvasok mangát.

11. Melyik a kedvenc mangád? 
Ranma 1/2, Kyoukai no Rinne. Ó és persze a Hetaliát se hagyjuk ki! :)

12. Ki a kedvenc mangakád?
Takahashi Rumiko. :)

13. Melyik az a manga, amit bárkinek ajánlanál?
Hetalia. :D Nagyon vicces manga, érdemes legalább beleolvasni. ^_^

14. Melyik az a manga/anime, amelyik hatással volt rád és az életedre?
Itazura na Kiss. :) Ezután kezdtem el neten animéket nézni. 

15. Ki a kedvenc manga karaktered?
Itaria-chan a Hetaliából. :D PASTAAA! XD



16. Melyik a kedvenc one-shotod?
 Olyanokat is olvastam? XD Nem tudom, igazából mostanában nem túl sűrűn olvasok mangát...

17. Volt már olyan manga/anime, amelyik megríkatott? Mi az?
Volt bizony. A Clannad-on besírtam, mikor Nagisa meghalt...Később persze kiderült, hogy mégse, de akkor is...

18. Mit olvastál utoljára?
Öhm...Úgy dereng, hogy a Kyoukai no Rinne volt az...

19. Manga vagy manhwa?
 Teljesen mindegy, lényeg, hogy jó legyen. :)

20. Van olyan manga/anime, ami először nem tetszett, de aztán megváltozott a véleményed?
Nincs, ami nem tetszik elsőre, azt nem nézem végig.

21. Szoktál live action-öket nézni? Melyik a kedvenced?
Naná! :) Az egyik kedvenc a Perfect Girl Evolution(Yamato Nadeshiko Shichi Henge). :D De a Boys over Flowers is nagyon jó(animében Hana Yori Dango). :)



22. Szereted a doramákat, sorozatokat? Van kedvenced?
 Még szép, hogy szeretem. :) A kedvencek között van a You're beautiful, a Coffe Prince és a Full House. :D

23. Ki a kedvenc színészed(live action-ben vagy sorozatban)?
A You're Beautiful pasihármasáért egyszerűen oda vagyok. :) Jung Yong Hwa, Lee Hong Ki és Jang Geun Suk teljesen belopta magát a szívembe. :)

A képen látható a fiúk között a női főszereplő, Park Shin Hye is. :)


24. Japán, kínai vagy koreai sorozatot nézel szívesebben?
 A kínaiért annyira nem rajongok, a másik kettő viszont akármikor jöhet. :D

Köszi, hogy végigolvastátok, ha ti is szeretitek az animéket, mangákat, doramákat, töltsétek ki ti is ezt a kérdőívet nyugodtan. :)

Chuu~! ^_^

Tessa-chan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése