2018. május 6., vasárnap

87. Személyes - Anyukám



Sziasztok!
Igaz, a héten elmaradt a csütörtöki könyvajánló, helyette azonban hoztam egy anyák napi bejegyzést, melyben az én anyukámról írok pár sort. :)


Bár sokan ellent mondanának nekem, én mégis azt mondom, hogy az én anyukám a legjobb. :) Ezt nem úgy állítom, mint egy ártatlan és naiv kisgyerek, hanem mint egy huszonéves nő, aki már nem egy nehéz és sötét korszakon túl van...

Bár olykor kimondottan idegesít, és elrakja azokat a cuccaimat is, amiket nem kéne, mégsem kívánhatnék nála jobb anyát. :)

Hogy miért? Hááát... Csak néhány dolgot említve:

Az én anyukám bátor :)

Nem ijedt meg, mikor kiderült, hogy balkezes leszek, inkább elgondolkozott, hogy hogyan fogja nekem megtanítani a dolgokat. Aztán jött a "tükör módszer", azaz nem mellém, hanem velem szemben ült le, és úgy mutatta meg, mit hogyan kell. ^_^
Sőt! Még Bélát, a lánykígyót(gabonasikló volt) is megetette anno, pedig fél a kígyóktól(meg az egereket sem komálja különösebben). :D

Az én anyukám szerető, gondoskodó anya <3

Nemcsak kis korunkban törődött velünk(ugyebár nem egyke vagyok, így néhol többesszámot használok majd), hanem mind a mai napig szívén viseli a sorsunkat, aggódik értünk és segít, amiben tud. <3 Nem ítélkezik elsőre, igyekszik mindenkiben meglátni valami jót...

Az én anyukám könyvmoly :D

Ő szerettette meg velünk az olvasást, hiszen kicsi korunkban sok jó mesét olvasott nekünk. :) Persze azóta is szokott olvasgatni magának, nagy krimirajongó, szereti a romantikus könyveket is, de együtt izgultuk végig az Ékkő trilógiát is. ^_^


A képen anyu van az Ékkő trilógiával a kezében :)

Az én anyukám vagány :)

Nemcsak facebook-on van fent, de még fórumozni is szokott, és vannak netes barátnői is. Emellett nem fél új recepteket kipróbálni, gyakran kísérletezik ilyesmivel. :) Ja, és mindig újabb és újabb technikákkal csinál díszeket a szobába. Legyen szó pillangóról, tojásról, virágokról vagy hópehelyről, ő elkészíti. :)

Az én anyukám barát is :)

Néha elég egy fél mondat, vagy csak egy szó és máris tudjuk, hogy mit akart a másik. Jókat tudunk együtt nevetni, együtt nézünk sorikat a tévében, és saját kifejezésünk van a havibajra. :D

Az én anyukám divattanácsadó :D

Ha nem vagyok biztos egy összeállításban, mindig anyut kérdezem meg, hogy mit gondol. Jó az ízlése, meg ő látja az egészet egyben, kívülről. :)

Az én anyukám lelki szemetesláda

Bármi van, neki elpanaszolhatunk mindent, meghallgat, és próbál jó tanácsot adni, vagy egyszerűen csak megölel, és azt mondja, hogy szeret(néha ennyi is elég). :)

Az én anyukám szellemi tanító

Én már beleszülettem a gyülibe úgymond, anyu pedig segített mindig a hitéleti dolgokban is, ebben is nevelve, tanítgatva engem. A mai napig tudunk mély értekezéseket tartani a mindennapi hitről. :)

Az én anyukám szép :3

Bár már elmúlt 60, szívében még fiatal, és a mosolya éppoly kedves, mint régen(asszem :D ). Emellett olyan szépen őszül! *.* Tincsről tincsre melírozza a haját a Mennyei Fodrász. ^_^


Remélem, hogy én is ilyen leszek majd, ha megélem azt a kort, amit anyu. Nekem ő példakép, valaki, akire felnézek, akitől tanulok és akire hasonlítani szeretnék...

Szeretlek, anyu!

Puszi:

Tessa(Aki még nem anya, de tudja, milyen anya szeretne majd lenni.)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Upsz, véletlen töröltem anyu megjegyzését... ^^" Buta teló... :D

    VálaszTörlés