2018. április 26., csütörtök

86. Könyvfesztiválos Book Haul



Sziasztok!
Hétfőn már megírtam a beszámolót a Könyvfesztiválról, most pedig elhoztam a szerzeményeimet,  hogy melyikhez hogyan jutottam hozzá. :)
 

Először is két olyan könyvet mutatok nektek, amiket igazából nem a Könyvfesztiválon szereztem, de most értek hozzám.


Helie-n keresztül sikerült megvenni a Kegyes kétbalkezes könyvek két kötetét, amikről már hallottam egyet s mást(csupa jót és szépet), így kedvet kaptam hozzájuk. :)

A többi, ténylegesen Könyvfesztiválos könyvem:


 Először is az előrendelt könyveim. :) A Fumax Kiadó három friss megjelenését rendeltem elő, amiket rögtön a nap elején sikerült átvenni. ^_^ A Veszélyes Amazonokat és A D. O. D. O. felemelkedése és bukását már láthattátok a kívánságlistámon, ezek egészültek ki Sarah Andersen Macskapásztor című képregényével. A Felnőni kiábrándító után mindenképp kellett a Macskapásztor is. :D Mellesleg Helie-vel már rögtön aznap ki is végeztük. ^_^


Bátyám is biztosan fog örülni, ugyanis öt Dragonlance könyvet is beszereztem a számára. ^_^ Nagyon szupi 2+1, 3+2, 4+3, 5+4 akciói voltak a DeltaVision-nek, ezért is jött velem végül három helyett öt könyv. Plusz így legalább két sorija a Dragonlance-es világnak már teljes lesz. :)

  

 A Könyvmolyképzős standnál nagy meglepetésünkre(és persze örömünkre) ott virított a Vastündérek sorozat negyedik kötete, a Vaslovag is, a borító előlapján Ash-sel, a hátoldalon pedig Puck-kal. *.* Én emellé még a Scar-t is beszereztem, mert nagyon kíváncsi vagyok On Sai-nak erre a sorijára(Szivárgó sötétség) is. Mivel eddig minden tetszett az írónőtől, pozitívan állok a dologhoz. :)


A következő a sorban a két "mágus" könyv, A mestermágus Charlie N. Holmbergtől(GABO kiadó) és A betű mágusa Kai Meyertől(Maxim kiadó). :) A mestermágussal is találkozhattatok a kívánságlistámon, A betű mágusa viszont hirtelen döntés volt. Mivel Helie-nek és nekem is rajta volt a Molyos kívánságlistán, ezért 2+1 akcióban megvettük. :)



A Cseresznyepiros nyárra is a Maxim kiadónál csaptam le, ő volt a harmadik könyv a két 'Betűmágus' mellé. :) Ezzel a könyvvel is szemeztem már egy ideje, de valahogy sose jutottam odáig, hogy megvegyem. Mindig volt egy másik könyv, amit fontosabbnak tartottam megvenni...Most végre ő is hazajött velem, remélem, jóban leszünk. ;D



Utolsó szerzeményem a Könyvfesztiválról a Nevelj Jedit! című könyv. Az ehhez tartozó Képzelet Akadémiája előadáson sikerült leégnünk, de legalább kaptunk egy oklevelet, némi kedvezményt a könyvre, és persze a szerzők dedikálták is a frissen szerzett példányokat. :)
[Nem mellesleg ez a könyv volt az, aminek a címét elsőre sikerült félreolvasnom(Nevelj jetit!). :D Nagyon érdekel, hogy végül is mi rejtezik belül...]


És ha már dedikálás, ne felejtsük el, hogy volt még egy könyvem, ami dedikálásra került! Ez pedig On Sai-tól az Apa, randizhatok egy lovaggal? című, ami az első könyvem volt az írónőtől, és ami miatt a többi könyvét is elkezdtem megvenni. Így, hogy dedikálásra is került idén, többszörösen is kedves lett a szívemnek. ^_^


On Sai tényleg nagyon kedves volt, megkérdezte azt is, hogy ki volt a kedvencem a könyvből(Kósza lovag :3), és ezeket a sorokat írta(miközben én lelkesen magyaráztam neki):

"Julcsinak sok <3-tel!
Kívánok egy igazi Kószát otthonra is!
On Sai" 

Igaz, a dátumot egyikünk se tudta hirtelen, így egy nap eltérés becsusszant, de annyi baj legyen! :D
Mint az látszik, egy könyvjelzőt is kaptam, ami megegyezik a könyv borítójával(ami nem mellesleg gyönyörű). ^_^

Ti is voltatok a Könyvfesztiválon? Ti milyen könyvekkel tértetek haza?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése