2017. szeptember 15., péntek

41. Személyes - Születésnapomra...



Sziasztok!
32 éves lettem én, meglepetés e költemény...27 éves lettem, bár különösebben nem érzem magam olyan közel a harmadik x-hez. Nem is csoda, hiszen kinézetre még mindig lazán 18-nak néznek. :) A mai bizony egy szülinapi kis bejegyzés, egy aprócska betekintés a világomba...

Tavaly ilyenkor még csak a másik blogom volt meg és azon írtam meg a bejegyzésemet...
Mivel idén nem jutott időm körmözésre is(sajnos), ezért gondoltam, inkább itt osztom meg az idei szülinapi bejegyzésemet. :)

A fenti képen bátyámmal vágom a tortát. Mindketten szeptemberiek vagyunk, anyuéknak pedig a házassági évfordulójuk van szeptemberben(ezenfelül nagymamám is szeptemberi volt), így már megszokottá vált, hogy egybe ünnepeljük ezeket, együtt. :) Mindig megbeszélünk egy szeptemberi vasárnapot és azon a napon ünnepelünk...




Mint általában, most is kaptam ruhaneműt és édességet is. :) Idősebbik bátyám özvegye pedig szakácskönyvet és két Moyra lakkot küldött, amik telitalálatnak minősültek nálam. :) A Coral Collection két darabját kaptam meg, a Salmon és a Hawaii fantázianevűeket. ^_^

Én apunak borotválkozás utáni bőrnyugtató arckrémet, anyunak csokis meggyet(a bonbon meggy rokona ;D), Ádinak pedig könyveket adtam(szerencsére ő is könyvmoly, mint anyu és én, így könnyű neki vásárolni ^_^).
Mindenki örült az ajándékoknak és én is nagyon örültem a sajátjaimnak.



Odabent melóba szokás, hogy a szülinapos/névnapos visz be valami finomságot. Tavaly is vittem sütit, ez idén sem maradhatott el. A tavalyihoz hasonlóan most is készítettem havas hegycsúcsot, ám ezúttal valami sósat is akartam, ezért sütöttem egy jó adag sajtos stanglit mellé. :) Ma bevittem a sütiket, amik persze mindenkinek tetszettek, még Főnökasszony is evett belőle(külön meg is kérdezte, ehetnek-e belőle). :D

Egyik kollégám, akit csak úgy szoktunk hívni, még Balázs is, "Gáborom", pedig nagyon cuki volt, mert legalább ötször(full random időpontokban) odajött hozzám, rám nézett és azt mondta: Boldog szülinapot!
És vigyorgott hozzá, mint a tejbetök. :D Gyerekes volt, de jól esett. Nagyon. ^_^




A mai napon pedig újabb "ajándék" érkezett, mellyel a Good Stuff csapata lepett meg. :D Én úgy számoltam, hogy majd csak hétfőn érkezik meg a csomag, erre már ma megkaptam. ^_^ Pont tegnapelőtt olvastam egyik bloggerina társamnál a Good Stuff Boxról, és mivel csupa jót írt, gondoltam, felnézek én is az oldalra. Meg is tetszett pár dolog, amikből aztán összeállítottam a saját kis dobozomat és megrendeltem...
Bontogatásnál egy kicsit meglepődtem a kékes színű "pufik" miatt, ilyen töltőanyaggal még nem találkoztam. :D A csomag a kiszemelt darabokon kívül egy ajándékot, meg pár kupont is rejtett. :)





Nagyon tetszenek a megérkezett dolgok. Füzetből sosem elég, akár jegyzetelni, akár rajzolni, akár egy történet megírásához van rá szükség. Hiába lehet mindent a gépre felpötyögni, mint ahogy a nyomtatott könyvek olvasásának, a füzetbe való írásnak/rajzolásnak is megvan a maga sajátos érzése. ;)
A telefontok anyunak lett szánva, előszülinapi ajándékként kapta, hogy legyen mibe rakni a telefonját. Ráadásul ez egyedi darab, mint írták, minden egyes Quiltive telefon tokot más és más anyagból varrnak. :)
Már egy ideje szemezek ezekkel a fürdőbombákkal, így a dobozba kértem egy Hello Cyprus nevezetűt a Hello Handmade Natural Cosmetics márkától, amit a szappanjaival és a fürdőbombáival robbant be a köztudatba.
Ezeken kívül, mivel Trónok Harca rajongó vagyok és ízig-vérig Stark(két helyen is a kitöltögetés után ezt dobta a gép), ezért mindenképpen kellett nekem egy Stark nyaklánc. ^_^
Ajándékként egy másik nyakláncot kaptam, ami amúgy szintén tetszett, így nagyon örülök ennek is. :) A felirata is sokat mondó: "What do we say to the Lord of Death? Not today. ~ Mit mondunk a halál urának? Ma még nem." :)

Ezek után nem csoda, hogy jól éreztem magam a szülinapomon, hiszen még a nap is sütött a kedvemért. ^_^

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése