2018. február 1., csütörtök

68. Könyvcsütörtök - Összefonódva



Sziasztok!
Február első napja pont csütörtökre esik, mi is jöhetne hát, ha nem egy könyvajánló? Ma végre az Elidegenítve trilógia utolsó kötetét is sikerült elhoznom. :) Az Összefonódván is elég gyorsan túljutottam(sajna nem sikerült túl összeszedetten írnom róla, de mentségemül szóljon, hogy még novemberben olvastam...). :)

Eredeti cím: United
Kiadás éve: 2016
Oldalak száma: 336 oldal
Műfaj: romantikus, fantasy, sci-fi
Sorozat: Elidegenítve 3/3
Kiadó: Maxim

Fülszöveg:
"Miután megmentették a világaik közötti szövetséget, Cara és Aelyx végre egy kis nyugalomhoz jutottak. A kis szigeten napokat tölthetnek azzal, hogy kagylókat gyűjtenek a parton, és éjszakákat egymás karjában. Azonban ez az idilli állapot nem tart túl sokáig...
Az egyezség, amelyet a Föld és a L'eihr kötött, olyan ősi erőket keltett életre, amelyek pusztulással fenyegetnek. Az Aribol, a titokzatos őrök, akik a csillagközi béke fenntartásáért felelősek, megfenyegetik a galaxist, és mindennek okaként a szövetségre hivatkoznak. Megparancsolják, hogy egy hónapon belül mindenkinek vissza kell térnie a saját bolygójára a saját világa fajtársaihoz, nem lehet keveredni, vagy a kipusztulás lesz mindkét világ végzete.
Ketyeg az óra, Aelyx és Cara pedig csapatot toboroz a Földön, és megpróbálják megoldani a rejtélyt: kik az Aribol tagjai, mit akarnak, és mi az igazi oka annak, hogy a két bolygó szövetsége ennyire feldühítette őket. Ahogy a feszültség tetőfokára hág, Aelyxnek és Carának keményebben kell harcolnia, mint valaha. Nemcsak a kettejük jövőjéért, hanem világaik megmentéséért."




Az első és második rész után kíváncsian vártam, hogy olvashassam a befejező kötetet is. Maradtak még bőven elvarratlan szálak. Például, hogy mi történt Jaxennel és Aislyvel, hogy Cara és Aelyx hogyan boldogult a telepen, valamint, hogy az ariboli szondák mi célt szolgáltak...

A borító passzolt a másik két részéhez, megspékelve egy híres freskó alapmozzanatával, vagy legalábbis leutánzásával(Khm-khm...Ádám teremtése...). Tetszetős, mint ahogy az előző részeké is volt. :)

Voltak, akiknek nem tetszett az Összefonódva, nekem viszont nagyon is bejött. ^_^

Most is Cara és Aelyx szemszögéből láthattuk az eseményeket(nagyon szeretem ezt a fajta történetmesélést ^_^). Megbarátkozhattunk még egy kicsit jobban Syrine-nel, és láthattuk, ahogy Troy szerencsétlenkedik Elle-lel. :D Izgalmakban nem volt hiány, és érdekes fordulatokkal volt megspékelve a történet. :) David holttestével kapcsolatban is, meg az Aribollal kapcsolatban is...Konkrétan végigizgultam a könyvet. :)

Nem voltam teljesen biztos a boldog befejezésben, csupán amiatt reménykedtem benne mégis, mert a könyvekben általában így szokott lenni... :D Caráék mindent megtettek érte, szó szerint végigküzdötték magukat az akadályokon. :) A vége pedig megható volt(el is morzsoltam egy könnycseppet...vagy kettőt...). ^^

Kedvenc karakterek:
Caryx, azaz Cara és Aelyx: Igencsak megkedveltem a főszereplő párosunkat. :)
Troy: Cara bátyja is elnyerte a tetszésemet, tényleg nagyon szimpi volt. :)

Utált/nem szimpi karakterek:
Jaxen: Álszent, képmutató kis mocsok volt a történet elején. A végére őrült, hataloméhes dög lett. (Bocsi, ezt ennél szebben nem tudtam megfogalmazni.)
Az aribolok: Cakli-pakli az egész bagázs, úgy ahogy vannak...Szörnyűek. Még jó, hogy a végén kiderült a turpisság, meg minden(és mindenki) a helyére került.

Random idézet:
"– Te nem a L'eihren nőttél fel. Nem értheted, milyen nekünk, akikbe belenevelték, hogy engedelmeskednünk kell az Útnak.
– Ne gyere nekem ezzel! Katolikus nevelést kaptam. Hidd el, nekem volt nehezebb."
O.o :D

Csillagozás:


Ti is olvastátok már a trilógiát? Nektek hogy tetszett?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése