2018. február 9., péntek

75. Kedvencek - Youtube hírességek 2

Sziasztok!
Ma a kedvenc YouTube hírességeim következő részével jöttem. Mint múltkor említettem, most a kedvenc férfi énekeseimet mutatom be nektek, igen a pasik között több kedvenc is akad, ki ezért, ki azért. :)
Említhetnék itt elég sok YouTubert, de most csak a hármat fogok bemutatni. ;)

Peter Hollins-t hozom először. Ő arról híres, hogy úgy készíti a videóit, hogy különböző szólamokban elénekli(és felveszi) az adott dalt, majd az egészet összevágja. Ez így most eléggé idétlenül hangzik, de iszonyat jók szoktak lenni ezek a vidik. :)
Szokott csinálni coprodukciókat zenészekkel és más énekesekkel is, én is egy ilyent hallgatva bukkantam rá. Nincs valami szívtipró kinézete, viszont a hangja magával ragadó. :)

Kedvencek tőle:





PelleK a metál stílust képviseli és vele igazából Mesy-n keresztül ismerkedtem meg. Neki volt egy zenés bejegyzése, amiben ennek a pasinak egy vidije is be volt rakva(a cover jobb, mint az eredeti címszóval).
Megnéztem, bejött, rákerestem PelleK-re YouTube-on és meghallgattam pár más coverjét is. Mint kiderült, sok Disney-s és animés vidit készít, aminek nagyon örültem. Azóta is nagy kedvenc. :) Jó hangja van, és még helyes is. *.* Ha ő lenne A kis hableányban Erik herceg, én pedig Ariel, rögtön a karjaiba alélnék... :D

Vidik tőle:





Végül, de nem utolsó sorban említeném Jonathan Young-ot, legújabb kedvenc férfi énekesemet. :) Őrá teljesen véletlen bukkantam(éljenek ezek a szerencsés véletlenek), miközben a tavaly kijött Szépség és a Szörnyeteg filmhez kerestem zenét, ráhangolódni. Mivel Jonathan PelleK-hez hasonlóan szintén sok Disney covert készít, így volt Szépség és a Szörnyeteges vidije is. :) Amire először rákattintottam, az az Evermore volt.
Meghallgattam. Aztán meghallgattam még egyszer. És még egyszer. Ezután átküldtem a vidit Helie-nek a következő szöveggel: "Szerelmes vagyok...A pasi HANGJÁBA! *.*". :D
Eszméletlenül klassz hangja van, amitől teljesen el tudok olvadni... *a távolba elrévedő tekintet*

Khm-khm, jó hangja van, na! ^_^ Amúgy szokott ő is részt venni a jómúltkorában említett GTS vidikben Malindával. :) Persze egy kis humorért nem kell a szomszédba mennie, elég megnézni pl. az Under the sea coverjét. :D
Aztán a Goofie filmből is csinált egy covert. Az első néhány másodpercben, amikor még csak a zene szólt, én már fangörcsöt kaptam és az egész vidi alatt apró sikkantgatásokat hallattam(anya nem tudta, mi bajom). ^_^
A Duck Tales coverje pedig mérföldekkel jobb, mint az új széria(igen, csináltak belőle új évadot) betétdala.

Pár vidi az említettekből:





Legközelebb a kedvenc együttesem hozom. :)

Nektek hogy tetszik Peter, PelleK és Jonathan hangja? Nektek ki a kedvenc YouTuber férfi énekesetek? Hogyan bukkantatok rá?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése