2018. április 5., csütörtök

81. Könyvfesztivál 2018 - Kívánságlista



Sziasztok!
Helie már a múltkor írt arról, hogy mely könyveket szeretné az idei, immáron huszonötödjére megrendezésre kerülő Könyvfesztiválon beszerezni. Mivel már április van, azaz lassan a nyakunkon ez az esemény, most én is elhoztam a kívánságlistámat. :)

Igencsak sok könyv van a kívánságlistámon, ezért azokat hoztam el, amiket valószínűleg ténylegesen is meg fogok venni. :)

Friss megjelenések közül ezeket szeretném:

 George R. R. Martin & Gardner Dozois(szerk.): Veszélyes amazonok

A Könyvfesztiválon jelenik meg a George R. R. Martin és Gardner Dozois szerkesztésében kiadott Veszélyes amazonok című antológia. Mivel tavaly megvettem a Zsiványokat, és az is tetszett, így erre a kötetre is igényt tartok. :D
Gondolom, a vastagsága hasonló lesz, mint a Zsiványoknak, vagyis jó sokáig fog tartani, míg elolvasom, de biztos megéri majd. :)


Charlie N. Holmberg: A mestermágus

A papírmágus trilógia befejező kötete nemrégiben jelent meg, így biztos, hogy kapható lesz a Könyvfesztiválon is.
Az eddigi kötetek után már nagyon várom, hogy olvashassam, és megtudjam, mi történik még Ceony-val és Emery-vel. :)
Emellett a borító is megint gyönyörűre sikeredett. ^_^


Neal Stepenson & Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása

Ez a könyv szintén a könyvfesztiválon jelenik majd meg, és már a címe is megragadta a figyelmemet, valamint a dodó a borítón.^_^
Ezen kívül a fülszövege is érdekes, és a Fumax Sci-fi Extra sorozatának keretein belül kerül hozzánk a könyv.
Remélem, hogy a külseje mellett a belseje is tetszeni fog. :)



Régebbi megjelenésű könyvek, amiket szeretnék beszerezni:


Mark Lawrence: Tövisek királya & Tövisek császára

A Széthullott Birodalom trilógia első kötetét, a Tövisek hercegét nemrégiben megvettem, és elolvastam, most szeretném a másik kettőt is beszerezni.
Spoilerveszély!
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Jorg hogyan jut el addig, hogy ő legyen a császár. Mert ahogyan királlyá vált, nem kérdés, hogy császár lesz majd belőle. Nagyon jó taktikus, így biztos ügyesen kisakkozza majd a dolgot, viszont kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog ez sikerülni neki. :)

 
Victoria Aveyard: Üvegkard & A király ketrece

Újabb trilógia, melynek a második és a harmadik kötete a várólistámon landolt.
A Vörös királynő nagyon tetszett, ezért szeretném a másik két részt is beszerezni és elolvasni.
Érdekel, hogy Mare és társai hogyan folytatják az útjukat, és mi lesz a Vörösök és az Ezüstök között támadó feszültség vége.


Patrick Rothfuss: A bölcs ember félelme

Úgy tűnik, idén nem szabadulok a trilógiáktól, ugyanis A királygyilkos krónikája második kötetét is szeretném begyűjteni. :D
Már nagyon várom, hogy újra Kvothéról olvashassak. :) Hogy hogyan lett belőle a végén egy eldugott hely kocsmárosa. Igaz, ahhoz kell még a befejező kötet is, ami még nem jelent meg ugyebár, de nem baj. :)
A kiegészítő kötetet, A szótlan tárgyak lassú szemlélését is szeretném megvenni, már csak azért is, mert az egyik kedvenc szereplőmről, Auriról szól. ^_^


Neil Gaiman: Sosehol

Ez különc kötet, ugyanis régebben már megjelent a könyv, viszont idén új borítót kap. :)
A Csillagpor is eléggé tetszett, az író egy másik könyvének, a Coraline-nak meg az animációs film adaptációját láttam, ami szintén egész jó volt, így remélhetőleg a Soseholban sem fogok csalódni. :)


Beth Revis: Túl a végtelenen

Hogy a Vörös Pöttyös könyvek se maradjanak ki, a Túl a végtelenennel is szemezek már egy ideje, így jó lenne őt is magammal hozni. :)
Most láttam, hogy lesz neki második része is, ami elvileg idén jelenik majd meg. ^_^
A borítója nagyon szép, remélem, maga a történet is tetszeni fog. :)


Ez lett volna az én szűkített(!) kívánságlistám az idei Könyvfesztiválra. ^_^ Ha csak a felét sikerül ezeknek beszerezni, már boldog leszek...
Ezeken kívül persze megállok majd a Delta Vision-nél is, ugyanis szeretnék majd bátyámnak is venni könyveket(Dragonlance). :)

Ti mely könyveket várjátok? Ti is ott lesztek a Könyvfesztiválon?

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem maradt le, pont amikor írtam a bejegyzést, akkor csekkoltam a megjelenést, és biza a Vaslovag majd csak májusban jelenik meg... Így nem lesz ott a Könyvfesztiválon a könyv, ezért a Könyvfesztiválos kívánságlistámra sem kerülhetett fel. :/

      Törlés