2018. április 11., szerda

82. Történetírós kihívás -1. feladat



Sziasztok!
A múltkor már hoztam egy teljesített feladatot a Moronál talált, 43 történetírós kihívásból, most újra hoztam egyet, méghozzá a Magyar Költészet Napja jegyében! ^_^ Először linkeltem két kedvenc versemet, a másik két verset pedig én írtam... :)

Ha már Magyar Költészet Napja, itt az én kedvenc versem József Attilától, és egy másik Petőfitől(bár ez így tavasszal nem éppen aktuális... :D). :)

1. feladat: Írj egy verset vagy rövid történetet! A sorok kezdőbetűi egy szót alkossanak!

Túlteljesítve, ugyanis két verset is hoztam. :) Ezen kívül megspékeltem a dolgot azzal, hogy a kezdőbetűk a versek címét adják ki. ^_^
Az első verset úgy egy hete írtam melóban, a második teljesen friss. :) Fogadjátok őket szeretettel!

Már attól féltem, nem jön el a tavasz,
Amikor az utcán hirtelen megláttam,
Gondosan ápolt kertjében valakinek
Nem csak kopár ágak, de rügyek,
Ó, rügyek is voltak a fán!
Lám, a tavasz mégis itt van már!
Illata mindenhová elkísér
Amint a virágok kinyílnak ismét.


Csodásan élénken él
Elmémben az a régi kép:
Rózsaszín szirmokkal,
Elhervadni nem akarókkal -
Szerte a kertben - a fák tele voltak, s
Nyomasztó hangulat nélkül
Elhelyezkedtünk mellettük...
Vidám színű, páratlan
Illatcsodák! Ártatlan,
Révedező álomban
Ábrándozom látásukon.
Gondolatom susog,
Zizzen a virágok közt,
Átvágva minden közönyön,
S meghagyva nekem, mi örök...

Nektek melyik a kedvenc versetek? Ti szoktatok verseket írni?

Puszi:

Tessa


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése